Zowel op nieuwe producten als producten uit onze showroomsale geldt de standaard fabrieksgarantie. Deze garantie is altijd afhankelijk van het product en het merk. Op de website van de fabrikant kun je informatie over de garantie terugvinden. Op de producten uit onze Refurbished collectie bieden wij vijf jaar volledige garantie op alle onderdelen.
Ben je niet tevreden met je aankoop, of is
er iets niet in orde met het product? Neem dan altijd contact met ons op per
telefoon of e-mail. Vermeld hierbij je ordernummer en een omschrijving van de
klacht of vraag. Je hoort dan uiterlijk binnen twee werkdagen van ons en
stemmen dan direct de oplossing met je af. Ook indien de officiële garantie
eventueel al verlopen is.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).
RETOURNEREN
Retourneren kan binnen 14 dagen de retour kosten zijn voor kosten van klant , na ontvangst van de bestelling. Geef schriftelijk of per e-mail door welk product je wilt retourneren. Vanaf dit moment heb je 14 dagen de tijd om het product te retourneren of wordt deze door Croff.BV opgehaald, indien dit is afgesproken. Binnen 14 dagen na ontvangst van het geretourneerde product zal Croff.BV het bedrag terugbetalen.